lauantai 25. kesäkuuta 2016

Kynnet Kondikseen Osa 1

Päätin tehä tällasen sarja muodossa olevan kynsien teko/kynsien tekemiseen tarvittavien välineiden esittely postauksen. Kerron esittelemistäni tuotteista oman mielipiteeni, en kenenkään muun. Laitan myös linkkiä mistä oon ostanu kyseiset tuotteet.


Kynsinauhan suojus lakka

En tiiä tän virallista nimee, mut näitä näkyy paljon esimerkiks Instagrammissa. Instagrammissa nää on yleensä vaan violetin värisii.
Tätä siis levitetään kynsinauhalle ennen kun rupeaa lakkaan. Se pitää kynsinauhat siisteinä ja varsinkin leimauksessa tää on mahtava apu. Kynsinauhoista aine lähtee helposti irti vetämällä. Mun mielestä tää on oikeesti hyödyllinen ja suosittelen kaikkien hankkiin tää, varsinkin jossei halua käyttää aikaa kynsinauhojen siistimiseen.



Värikartta

Metsästin tällasta isoo värikarttaa ja vihdoinkin löysin sellasen! Tähä värikarttaan saa 60 erilaista lakkaa, mikä on mulle ainaki sopiva määrä just nyt. Ku lakkaa kynsiä on paljon helpompaa valita oikee lakka, kun ne on kaikki vierekkäin. Merkkasin lakkapulloihin numerolla laatassa olevan numeron niin se on helpompi löytää muiden lakkojen joukosta. Jos oot ostamassa tällasta värikarttaa, kannattaa ostaa muutaman "värin" liian iso, et siihen mahtuu tulevatkin lakat.


Koriste glitter

 Nää hileet tuli kynsiuunin kanssa samassa paketissa. Laitan siitä paketista myöhemmin kuvan. Mut näitä hileitä kuuluu sekottaa esimerkiks just läpinäkyvään geeliin tai läpinäkyvään päälyslakkaan. En oo vie ite koittanu näitä hileitä, mut aion varmasti kyllä käyttää tulevaisuudessa. Näistä hileistä ei ollu hopeeta, niin siks mun kynsissä nyt oleva hopee "hile" on askarteluun käytettävää hilettä, jota oon sekottanu läpinäkyvään päälyslakkaan.


Pullo
Puhdistusaine Mansikka
Puhdistusaine Omena

 Nää cleanerit eli puhdistusaineet on tosi tärkeitä, kun tehdään geelauksia. Näillä puhdistetaan uunista tulleen kynnen päältä ylimääräinen tahmea pinta pois. Ostin just nää kaks kuvassa näkyvää puhdistusainetta. Toinen niistä tuoksuu mansikalle ja toinen omenalle, mut kannattaa mielummin ostaa "hajusteetonta", vaikka kyllä nekin silti haisee. Mutta nää tuoksulliset on kyllä vie voimakkaamman hajusii ku hajusteeton. Mulla rupee nimittäin särkeen päätä, jos teen pitkään kynsiä, kun noi haisee niin voimakkaalle. Siks mää teenkin kynnet aina lähellä auki olevaa ikkunaa.

Pullon oon ostanu aikasemmin kuin noi puhdistusaineet. Pullo on tosi kätevä, kun sen korkkii pumppamalla puhdistusainetta tulee puhdistuslappuun. Ainoo huono puoli on se et toi pääly korkki ei mee kunnolla kiinni. Mutta luulen et se johtuu siitä, että toi mun pullo on aika "alkeellinen" ja se ei kyllä maksanutkaan paljoo. Mutta onneks puhdistusaine ei silti tuu kauheen helpolla ulos pullosta, vaikka se korkki ei mee kunnolla kii.


Kynsiviila kotelo


Tää kynsiviila kotelo oli heräteostos, mutta ei kuitenkaan huono. Se on tarpeellinen varsinkin jos matkustaa johonkin. Mulla on ainakin huonoo kokemusta kynsiviilan kuljettamisesta: laitoin joskus samaan taskuun kynsiviilan ja puhelimen... noh... eiköhän kaikki arvaakin, että se puhelimen näyttö ei selvinny siitä reissusta ihan naarmutta. Mutta toisaalta sekin oli oma vika.



Vielä lopuks laitoin kuvan mun nykyisistä kynsistä. Ja ainiin, lupasin mun edellisessä postauksessa et teen mun remontoidusta huoneesta tekstin kuvineen, ja niin tuun tekeenkin, mutta en oo vie löytäny sellasta mattoo, joka olis täydellinen. Eli se huone postaus tulee kunhan oon löytäny sopivan maton.

Hyvää juhannusta kaikille!

Love you!

- Näpsä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti